Tablet de fusta
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Tablet de fusta
Bones,
Tinc una amiga que li agrada cosir i quan li vaig ensenyar tot el tema tablets, es va emocionar i es vol "fabricar" una tablet de fusta. Algú em podria passar esquema, patró, peces i consells de com fer-se la màquina de tablet?
Alguns ja m'heu dit que Wollin es poden adquirir, però d'aquí a que hi vagi...
Gràcies i salutacions,
Tinc una amiga que li agrada cosir i quan li vaig ensenyar tot el tema tablets, es va emocionar i es vol "fabricar" una tablet de fusta. Algú em podria passar esquema, patró, peces i consells de com fer-se la màquina de tablet?
Alguns ja m'heu dit que Wollin es poden adquirir, però d'aquí a que hi vagi...
Gràcies i salutacions,
Jordi- Gestir
- Nombre de missatges : 232
Data d'inscripció : 08/06/2015
Ubicació : Barcelona
Re: Tablet de fusta
Al training si ve Sandra et podrà explicar, o si parles amb Rober idem
Luis Vega- Dreng
- Nombre de missatges : 378
Data d'inscripció : 25/05/2012
Ubicació : Besösttadir
Sandra en té un, ella et podrà ajudar. A veure si avui mateix s'inscriu al fòrum i la dono d'alta
Estaria guai pq així la meva amiga podrà fer tablets pel clan...
Jordi- Gestir
Hola ^^ Fer un teler per tablet weaving no és molt dificil per a algú amb mà per treballar la fusta. Aqui et deixo una foto de com és un desobretaula, consta de diverses barres fixes i una mòbil per afluixar tensió a mesura que es va teixint. A més aquest model també serveix per fer inkle weaving
Aqui un teler de sòl, molt mes gran que l'anterior, i amb el qual es poden fer cintes molt més llargues.
També es pot començar sense teler, lligant una part de l'ordit a un punt fix, i l'altre costat a un cinturó a un mateix..
I no sé que mes posar per aqui, tu demana i jo intentaré ajudar-te amb el que pugui xD
Aqui un teler de sòl, molt mes gran que l'anterior, i amb el qual es poden fer cintes molt més llargues.
També es pot començar sense teler, lligant una part de l'ordit a un punt fix, i l'altre costat a un cinturó a un mateix..
I no sé que mes posar per aqui, tu demana i jo intentaré ajudar-te amb el que pugui xD
Astrid Vargsyster- Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 10/06/2015
A mi m'emcantaria aprendre a fer tablet
Marthin Faerigolasson- Dreng
- Nombre de missatges : 303
Data d'inscripció : 22/05/2012
A qualque event podriem fer un taller d'introducció
El tablet bàsic no es dificil, lo que pasa es que al principi son molts factors a tenir en compte i si no esta tot, tot tot com toca, el patró no surt i es molt frustrant, i com t'has tirat hora i pico preparant-ho tot perque despres te surti un xurro pues ho envies a fer punyetes hahahaha
El tablet bàsic no es dificil, lo que pasa es que al principi son molts factors a tenir en compte i si no esta tot, tot tot com toca, el patró no surt i es molt frustrant, i com t'has tirat hora i pico preparant-ho tot perque despres te surti un xurro pues ho envies a fer punyetes hahahaha
Astrid Vargsyster- Nombre de missatges : 11
Data d'inscripció : 10/06/2015
Moltíssimes gràcies Astrid, li passaré tot el material i comentaris que m'has fet a la meva amiga... De fet, l'haig d'ajudar a muntar la màquina, per això he demanat un cop de mà per aquí, doncs sóc un desastre en manualitats.
Respecte al material, quin tipus de llana o fil de llana s'hauria de fer servir? El podríem comprar a la típica mercería de barri? Santa Anna (Barna)?
Espero poder veure el taller ben aviat... Fer-se les propies tablets és un puntàs!
Respecte al material, quin tipus de llana o fil de llana s'hauria de fer servir? El podríem comprar a la típica mercería de barri? Santa Anna (Barna)?
Espero poder veure el taller ben aviat... Fer-se les propies tablets és un puntàs!
Jordi- Gestir
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum